Vinklub

Denne hjemmeside indeholder produkter og varer der ikke må sælges til personer under 18 år. Bekræft venligst at du er 18 år eller ældre.

Hvordan gælder jeres prisgaranti?

Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet! 

Vi har nogle få og simple krav til prisen som vi matcher skal opfylde:

- Varen skal være på lager på den webshop vi skal matche (ingen fysiske butikker, KUN hvis du afhenter din ordre selv matcher vi fysiske forretninger.)

- Vores prisgaranti omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, afgifter, garanti og forbrugerbeskyttelse

- Prisgarantien omfatter ikke varer, som kræver medlemskab til fx en vinklub eller anden form for betalende adgang til det pågældende tilbud

- Du bedes fremvise dokumentation for den pris du har fundet i form af link eller lignende

- Prisgarantien gælder for varer der er tilgængelige her-og-nu, og gælder derfor ikke ved speciel tilbud som fx ”Begrænset antal”, ” Begrænset periode”, ”Kø-tilbud”, ”Black Friday” og lignende

- Vi matcher prisen på den vare du har fundet i en anden butik inkl. levering og samme antal flasker

- Prisgarantien er udelukkende forbeholdt privatkunder

- Gennemsnitspriser fundet via diverse applikationer er IKKE anset som en valid pris på et produkt, da det ofte ikke indebære logistik, afgifter, dansk moms og generelle markedsforhold. Produktet skal kunne købes.

- Har du brugt rabatkoder, vil vi IKKE matche prisen for yderligere reduktioner. Der matches til konkurrents udsalgspris.

For at købe varen til den lavere pris, som du har set i en anden butik, bedes du kontakte vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk før du afgiver din ordre. Du bedes medsende dokumentation før vores prisgaranti kan anvendes.

Finder du indenfor 7 dage efter afsendelse varen billigere andre steder jf. ovenstående betingelser, kan du selvfølgelig få differencen refunderet. Det kalder vi garanteret eller refunderet! Du bedes blot rette henvendelse til vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk, så finder vi en løsning.

Var denne artikel behjælpelig?

Har du flere spørgsmål? Kontakt os

Kommentarer
3 kommentarer
  • Lone Phillip

    Jeg har kontaktet support flere gange fordi den vin jeg har bestiltikke er kommet, de har også svaret, men problemet er uændret, vinen ved vi stadig ikke hvor er dao s track og trace viser at de ikke har modtaget den, og i siger den er afleveret 10-3, jeg har forsøgt at ringe til både jer og dao flere gange uden held, man bliver bare smidt af, det må i kunne gøre bedre, hvis i vil beholde jeres kunder. Lone Phillip, Fæbækvej 14, 5953 Tranekær. Tlf. 24679268


  • Lone Phillip

    Jeg har kontaktet support flere gange fordi den vin jeg har bestiltikke er kommet, de har også svaret, men problemet er uændret, vinen ved vi stadig ikke hvor er dao s track og trace viser at de ikke har modtaget den, og i siger den er afleveret 10-3, jeg har forsøgt at ringe til både jer og dao flere gange uden held, man bliver bare smidt af, det må i kunne gøre bedre, hvis i vil beholde jeres kunder. Lone Phillip, Fæbækvej 14, 5953 Tranekær. Tlf. 24679268


  • Jan G. Kræfting

    Hej med jer
    Jeg er interesseret i at modtage 8 gode flasker rødvin om måneden af jer.
    Kan dette være muligt ? Min kone og jeg er til druen Primitivo, ikke for tør og heller ikke for sød, midt imellem. Og gerne en kraftig vin. Håber at i kan hjælpe mig, for så har i en god kunde der gerne vil støtte jer lokalt, jeg bor selv i Rødekro. Med venlig hilsen Jan G. Kræfting, Lærkeparken 11, 6230 Rødekro. Tlf. nr. 28781467

×
Welcome Newcomer