"Den nye hjemmeside skal være talerøret for vores værdier, vores mission og hvem vi er. Vi vil være Danmarks bedste og mest personlige digitale vinforretning, der altid sætter kunderne forrest. - Vi vil samle alle om bordet."
2021 er på hylden og 2022 byder velkommen
Med endnu et år bag os og en hel række uforglemmelige minder samlet op undervejs, bliver vi endnu en gang mindet om, at vores rejse er en speciel en og at vi har været så heldige at have støtte fra alle de mennesker, der er med os. Nu kan vi trække et kalenderår af væggen og det stadigt voksende DSF-fællesskab fortsætter med at være den største del af det vi arbejder med, og grunden til at vi gør det. Derfor ønsker vi at tage et øjeblik for at værdsætte det og fremtiden der står i vente. Der skal nemlig ske mange spændende ting.
Nogle vil sikkert undre sig over hvorfor vi laver en ny hjemmeside og det har vi naturligvis tænkt os at uddybe. Julie og jeg har et sæt kerneværdier der er super vigtige for os, og vi følte ikke vi kunne bryde ordentligt igennem med dem ift. den gamle side. Tro mig, vi har været ekstremt glade for det gamle design, men engang imellem skal der et lille kosmetisk løft til og det føler vi virkelig vi har ramt godt med det nye design. Vi havde brug for et nyt værktøj til tydeligt at kunne udtrykke os og det vi vil ændre samt præsentere vinbranchen for. Foruden at opdaterer om vores forretning generelt samt det at gøre oplevelsen endnu rigere, bedre og hurtigere, når der nu skal handles lækre dråber på nettet.
Spændende fortællinger
Siden kommer til at byde på fantastiske indlæg om fantastiske mennesker i vores 2 nye bloguniverser flaskeposten samt vinjournalen. Vi vil fremhæve alle de fantastiske mennesker som brænder for det de laver, specielt indenfor gastronomien, men ikke nødvendigvis kun gastronomien. Vi vil lave dybdegående gennemgange af vores nyeste producenter og dele de mest relevante historier fra dagligdagen i vinbranchen. Vi har bygget et setup der gør det nemmere for os at skabe god kommunikation til alle jer.
Rigere produkter, bedre informationer
Vores produkter skal have lov til at udfolde sig selv med mere overskuelig info. Producenterne skal der tages kærlig hånd om når de skal præsenteres. Billederne skal være toplækre og videomaterialet skal være det bedste! For i sidste ende er det jo det vin handler om. Den gode historie som alle vil høre, alle kan læse og alle kan se. Som i kan fornemme her, er vi allerede igang med at fortælle en og det er den første af mange.
Nye oplevelser, med nye funktioner
Der vil i den kommende tid tilføjes nye "funktioner" der gør det at handle vin hos os, endnu sjovere. Det kunne være en smagsrobot, en madrobot eller måske endda en helt ny crowdfunding platform for vinproducenter vi har ikke har på lager endnu? Ja, vi kunne endda være at finde i fysiske butikker inden alt for længe, men ikke som alle de andre! ;-) Der arbejdes i hvert fald hårdt på lidt af hvert og det bliver rigtig godt! Vi vil altid arbejde hårdt på at være førende på alle digitale tiltag, der skaber en bedre oplevelse for vores kunder.
Uden jer, var vi intet.
Det siger sig selv at vi ikke kunne gøre dette uden støtte fra jer, vores kunder, vores vinfamlie. Det seneste år har bestemt budt på udfordringer, ligesom alle andre år, men når man ser tilbage på alt der sker omkring en, alt der har været muligt at opnå sammen med inspirerende mennesker i vores omkreds, bliver vi endnu engang mindet om, at der stadig er så meget i horizonten. De mange tusindvis at chats, beskeder på facebook/instagram, e-mails og kommentarer, hjælper os med at holde fokusset på det vi fremadrettet skal opnå. Kunder, partnere, samarbejdspartnere, venner og familie. Tak for støtten og for at være med på turen. Vi skåler et nyt år i møde!
-
Hold jer tørstige 🍷
-
De bedste hilsner,
Julie, Tobias og resten af DSF-holdet.