Tilføjet til kurv

Tilføj 6 flasker endnu eller for 350 kr, og få fri fragt!

Lær noget fra bloggen!

Vi er altid klar til at hjælpe!

Denne hjemmeside indeholder produkter og varer der ikke må sælges til personer under 18 år. Bekræft venligst at du er 18 år eller ældre.

Skab en karriere hos Den Sidste Flaske

Der går ikke et sekund, hvor vi ikke leder efter det nye store talent. Uanset om det er praktikophold, studenterjob, deltid eller fuldtid, vil vi meget gerne høre fra dig!

USP
USP
USP
USP

Åbne stillinger

Hvis din drømmestilling ikke er på listen, så tøv ikke med at sende en uopfordret ansøgning.

Hvordan det virker

Send din ansøgning som efterfølgende behandler den 100% fortroligt. Vi gør vores bedste for at svare på alle ansøgninger indenfor 7 dage. Hvis du går videre i processen, bliver du indkaldt til et dybdegående møde. Potentielt vil vi også bede dig om at indsende konkret materiale før et eventuelt møde.

Frynsegoder

Fleksibel arbejdsplan

Som en tilpasningsdygtig virksomhed giver vi dig også mulighed for at finde de arbejdstider, der passer dig og dine opgaver bedst.

Plads til at vokse

Hos os får du stort ansvar og vil være en nøglespiller fra dag ét . Man skaber selv sine arbejdsgange, i samarbejde med ledelsen - her ser vi gode kollegaer, blive til de bedste!

Gode indkøbsfordele

Alle DSF ansatte får naturligvis ekstremt fordelagtige vinindkøb. Det er klart. Man skal kende sin produkter! Her har vi også et sjovt "mini-investerings"-program.

Alle har en stemme

Vi er en lille dynamisk virksomhed, hvor alle har en vigtig rolle og alle bliver lyttet til. Om det er negativt eller positivt, så kræver vi, at man tænker højt.

Vi er positive. Og lidt skøre.

Den Sidste Flaske har et stort hold bestående hovedsageligt af yngre mennesker, der kan lide at have det sjovt på deres arbejde. Vi driller, har det sjovt og arbejder hårdt.

Fredagsbar

Ja, der er naturligvis fredagsbar. Det ville være en katastrofe uden! Her ligges de helt store planer om vinverdens-herredømmet.

FAQs

Vi er unge, flittige og enormt målrettede. Hos os er der ALDRIG for højt til loftet. Det er vigtigt at alle i virksomheden har frihed under eget ansvar og føler at det de laver, er noget de “ejer”. Vi er en lille og dynamisk virksomhed, hvor at alle har et kæmpe ansvar. Mangler der en enkelt, så gynger båden.

Vi er en fremadblæsende, nørdet og digital vinforretning. Vi går op i data! Vi går op i at være de førende på det digitale felt. Vi bruger følgende:

Backend:

Shopify

Designmæssigt

Adobe-pakken

Diverse mobile applikationer

Kommunikation:

Slack

Monday

Later

Klaviyo

Pushowl

Samt mange flere...

Det er altid en fordel, såfremt du har erfaring i ovenstående systemer, såfremt du ikke har, skal du ikke være bange. De er hurtige at lære og vi er alle startet et sted. Vores generelle on-boarding proces tillader at alle kan lære ovenstående systemer. Vi bruger altid de nyeste, bedste og mest moderne systemer.

Vi vil og skal arbejde under samme tag. Det går så sindssygt stærkt på kontoret, så er man væk bare et par dage - er det svært at følge med igen. Derfor kræver vi, at man arbejder fysisk på vores kontor. Vi har adresse her:

Lundsbjerg Industrivej 136200, Aabenraa

Vores generelle “jeg” og hvem vi er, kan du læse om under vores historie. Hos Den Sidste Flaske vil du få et massivt ansvar fra dag et, som vi håber du vil leve op til. Der er frihed, men også et stort ansvar i alle stillinger man har hos os. Følgende elementer, er dog faste traditioner hos os:

Mandagsmødet: Hver mandag mødes vi til et effektivt 30 minutters møde hvor vi gennemgår ugens to-dos. Her byder alle ind.

Frokostordning: Vi har vores egen lille frokost ordning man kan melde sig i, vi håber på at kunne mad udefra snarest mulig

Ledelse: Du vil være i daglig dialog med lederne og udvalgte personer, til de opgaver du har. Vi løfter i flok!

Ansvar: Du vil selv være på kampbanen fra dag et. Vi er proaktive, –––tænker og gør selv i det meste vi gør. Dette ville du også skulle

.Fredagsbar: Det er da ikke helt af vejen, at vi får et glas vin eller to i løbet af ugen.

Diverse aktivitet: Løbende og sjove teammæssige aktiviteter. Julefrokoster, sommerfester mm. Vi ser os gerne som en stor familie.

Vi er en ung dynamisk virksomhed. Arbejdstider er egentlig noget, vi ikke går voldsomt meget op i. Vi går op i resultater. Normale arbejdstider er placeret fra 08:00 - 17:00. Men som omstillingsdygtig virksomhed, tillader vi også at finde de arbejdstider, som passer dig og dine opgaver bedst. Dette kunne være tidligt om morgenen, eller sent om aftenen. Det vigtigste er at man kommer i mål med alle ens opgaver og du ubestridt bliver den bedste, indenfor dit felt.

Arbejdet hos DSF, vil altid være 100% transparent. Der er ikke et spørgsmål vi ikke vil svare på og alle, store som små, er en vigtig del af maskinrummet. Vi holder månedlige personalemøder hvor vi gennemgår tal, indsatsområder, måneden der gik mm. Her vil man altid få mulighed for at sætte spørgsmål til de oplæg der er. Vi arbejder også på at få skærme op med dashboards af alle vores KPI’er.

Har du andre spørgsmål?

Kontakt os

Mød dine vindealers

team
Tobias
Indehaver og vinkøbmand
Står for den udvikling, markedsføring, indkøb og holder et 360' overblik over biksen
team
Julie
Indehaver og driftsansvarlig
Firmaets enhjørning. Hun som sørger for teamet og igennem dem - alle vores dejlige kunder
team
Asger
Marketingskoordinator
En mand af mange talenter. Asger er super dygtig til alt fra SoMe til flotte mailkampagner
team
Cecilie
Kundechef
Cille er altid klar på at hjælpe med et stort smil! Hun stopper ikke før du har fået den bedste kundeservice
team
Maria
Kundeservicemedarbejder
Marita møder med et smil på læben og står altid klar, til at hjælpe på bedst mulig vis
team
Kim Andersen
Kundeservicemedarbejder
Kim sidder til dagligt og snakker med vores kunder om den gode oplevelse.
team
Jonas
Produktopretter
En gut der er skarp på fingrene og altid frisk ved havelågen. Jonas sørger for at alle produkter spiller!
team
Lars
Lagerchef
Tingene skal spille på lageret. Heriblandt logistik af pakker, paller og 2000m2 gulv
team
Søren
Lagermedarbejder
Søren ses ofte i en bunke vin, ikke fordi han drikker det, men fordi han pakker dem til dig
team
Simon
Lagermedarbejder
Altid glad og smilende. Han sørger for at få din vin frem hurtigt og sikkert
team
Thomas
Lagermedarbejder
En standhaftig mand der vil have vinen frem. Thomas stopper aldrig før den sidste pakke er klargjort!
team
Thomas Icedor
Lagermedarbejder
Thomas arbejder hårdt på lageret og sørger for at alle pakker kommer godt frem til alle
team
Magnus
Vinskribent
Ses ofte bag computeren med et nyt glas vin der skal nydes, anskues og fortælles om
team
Ella
Arvingen til det hele
Spreder smil og glæde overalt! Hun er I sidste ende, chefen over chefer. 👶 (Tobias og Julies bebs)
God vin er historier. Vil du høre vores?
Læs historien

Hop med på holdet!

Kan vi hjælpe dig med noget?

Så skriv til os på livechatten eller send os en email.

100% tilfredshedsgaranti
Hurtig & fri levering v/6 fl.
DK's bedste netpriser
Personlig kundeservice
Medlemsbonus
×
Welcome Newcomer