Vi er på én mission

Vi vil samle alle om bordet

Vi vil sælge vin til folket, ikke kritikerne. Hvilket, tro det eller ej, er et meget radikalt koncept i vores branche. Ved at vi guides af vores kunder, finder vi ud af hvad de vil have, og så finder vi det til dem – ikke omvendt. Vores kunder, er dem vi arbejder for.

Vores vinbutik er en unik blanding af gamle og nye traditioner.

Vi var den første vinhandel der gjorde det lokalt-digitalt med nærværende markedsføring i øjenhøjde. Vi havde en grundlæggende trang til at ruske op i en støvet branche og nu har vi endelig formået at få et godt og grundigt tag i den konservative branche vinhandlen er og har været igennem mange år. På få år er vi gået fra at være en idé forplantet i hovedet på en ung mand og kvinde, til at være en af landets mest populære vinhandler med mere end 500 forskellige vine på hylderne, mere end 1.000.000 flasker på lager og med et voksende fælleskab af over 100.000 glade vinelskere.

Vin behøver ikke at være kompliceret. Vi gør det enkelt.

Hver dag kører vi kampagne på én ny vin til en exceptionel pris for at holde det simpelt, ligetil og friskt! Vi arbejder hårdt for altid at være frontløber for den digitale vinhandel, når det kommer til online præsentation af vin, at være nærværende og vise transparens i en branche der altid har været bøvlet at navigere i. Vores kunder skal vide at de altid gør det bedste køb hos os og får den bedste service. En af årsagerne til at vi kan det, drive en positiv forretning og endda sælge vores vine markant billigere end konkurrenterne er ret simpel, og så ikke alligevel: Vi er dygtige købmænd, har en unik finansieringsmodel samt en top-tunet distributionskæde. Det giver vores kunder de bedste vilkår at handle i og det er kunderne vi som familie, arbejder for.

Vi er virksomheden der spørg dig, hvad du vil have, og som giver dig en stemme.

Om det er på Facebook, Instagram eller mail! Hvilke leveringstyper er bedst? Hvorfor skal man købe 12 flasker for at få den bedste pris? Hvordan skaber vi den bedste og hurtigste kundeservice? Hver eneste dag stiller vi os selv samt vores kunder relevante spørgsmål om hvordan vi kan forbedre oplevelsen for vinkøbet på nettet. Vi vil altid sigte efter at være de bedste i branchen til det vi gør, for ellers er der nogen andre der gør det (og det dur jo ikke!)

Vi er mand og kone som ønsker at gøre det nemt og tilgængeligt for alle at drikke vin. Vi mener at vin skal kunne nydes af alle, uden at man skal bekymre sig om de komplekse regler og bestemmelser der ofte følger med vin. Vores mål er at gøre det sjovt, nemt og overkommeligt for alle at drikke vin.

Tobias Silverstein Hinchely

Siden min barnddom har mad, vin og selvstændig forretningsdrift været en stor del af mit liv. Med to selvstændige forældre og min far som bla. var en af de ledende figurer i Fleggaard, må man sige, at købmandsskabet var godt kørt siden jeg kunne kravle mellem vinflaskerne. Igennem det meste af min ungdom har jeg driftet flere forretninger selv, solgt dem og med en sprudlende interesse i mad og vin, blev jeg proffessionel indenfor branchen i 2015, da jeg i en alder af 24 år åbnede min første vinbar i indre København. Jeg ville dog mere efter et par år og selvom jeg nød de mange timer bag baren der gav mig et seriøst kendskab til vin, manglede jeg muligheden for bygge noget der kunne vokse sig større. Med min store interesse indenfor e-commerce og social marketing, virkede det idéelt at starte en online vinforretning op sammen med min kone og i dag, er vi meget enige om det var den helt rigtige beslutning for os. Connect med mig på linkedin her.

Julie Silverstein Hinchely

Mine første skridt i restaurantionsbranchen var som tjenerelev på Restaurant Noma tilbage i 2009. Efter mine år på Noma har jeg aldrig helt kunne slippe livet med service, mad og vin. Selvom jeg imellemtiden også brugte tiden foran og bag et kamera i tv branchen, har jeg altid haft mine fødder solidt plantet i fødevarebranchen. Jeg har altid brændt for at opbygge et stærkt fællesskab og være med til at styrke båndet til kunder/gæster så snart de træder ind i vores univers, hvilket betyder at give dem en ekstra god oplevelse i den service vi tilbyder dem. Min mangeårige erfaring indenfor branchen har igennem årene gjort at jeg har driftet og været ansvarlig for adskillige restauranter med mange ansatte at holde styr på. Det har været i Københavnt fordelt på flere lokationer. Nu har vores eventyr gjort at vi er flyttet til det sønderjyske for at sikre os god vin til de bedste priser og igennem onlinehandlen, kan vi samle alle om bordet i hele Danmark. Connect med mig på linkedin her

Hov! Vi er også nævnt i pressen. Noget vi er stolte af!

FAQ (til de ekstra nysgerrige)

Hvornår startede Den Sidste Flaske?

Hvor stor en forretning er I egentlig?

Hvor meget vin sælger I?

Har I sommelier ansat?

Hvilken type vin sælger I?

Vin er for alle! Kom og vær med på eventyret igennem verdens bedste vinmarker med missionen om at samle alle om bordet.

Tak for at du læste med
De bedste hilsner, Tobias & Julie