I dag kan vores vinelskende fortælling prale af prestigefyldte vine i hele 12 forskellige oprindelsesbetegnelser samt mærket Don Simón, der strækker sig over en smagfuld samling af produkter. Vores engagement afspejles ved vores topplaceringer på fødevaremarkedet.
Glimt af Fortiden (1890)
I 1890 markerede vores historie begyndelsen på en enestående rejse. D. José García-Carrións oldefar rejsede mellem Murcia, Cartagena, Lorca og Almería for at dele sin vin. Dette førte til opførelsen af en betydelig vingård i Jumilla, navngivet efter vores årsstiftelse. En æra var begyndt.
En Revolutionær Skabelse (1968)
Som en ung 19-årig begyndte D. José sit eventyr i den familiære virksomhed. Hans kærlighed til salg blomstrede, og han knyttede et tæt netværk af distributører i hele Spanien. Efterspørgslen voksede, og snart blev en ny vingård ved Jumilla opført, udstyret med banebrydende flaskefyldningslinjer. Hans passion smittede af på Dña. Fala Corujo, hans kone, der dygtigt håndterede marketing og reklame.
Fødslen af Smagen (1980)
I starten af 1980'erne trådte D. José ind i en ny æra. Med supermarkedernes fremmarch i Spanien tog han chancen og introducerede "brikken" som emballage for vores elskede vin. Stærke tv-kampagner gjorde Don Simón-vinen til en del af folks hverdag. Men bag brikken skjulte sig ægte kvalitet, der vandt hjertet hos vores trofaste vinelskere.
Mangfoldighedens Rejse (1986)
I 1986, med mere end 70 millioner liter vin solgt årligt, gav García-Carrión sig i kast med diversificering. Visionært så vi potentialet i juice, da vi bemærkede det lave forbrug i Spanien. Don Simón blev vores nøgle til at træde ind i ikke-alkoholiske drikkevarer. En ny verden af nektar, most og sangria åbnede sig under Don Simón-paraplyen. Mangfoldighed blev hjørnestenen i vores vækst.
Den Femte Generation Ankommer (1997)
I 1997 blev Luciano García-Carrión en del af vores vinelskende arv. Som vicepræsident for den femte generation indsprøjtede Luciano innovation og kreativitet i vores vine. Han blev en brobygger til det internationale marked, og hans karisma er en nøgle til vores globale tilstedeværelse i over 150 lande.