Tilføjet til kurv

Plakater
Tilføj 6 fl. eller for 350 kr, og få fri fragt!

Lær noget fra bloggen!

Vi er altid klar til at hjælpe!

Denne hjemmeside indeholder produkter og varer der ikke må sælges til personer under 18 år. Bekræft venligst at du er 18 år eller ældre.

Handelsbetingelser

Betaling

Den Sidste Flaske modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Diners og Mobilepay. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager i Aabenraa og overgår til Burd, DAO Pakkeshop eller Xpressen.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os

Den Sidste Flaske benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside.

Aldersgrænse ved køb

Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Det er muligt for alle at købe fra vores sortiment af andre ikke alkoholiske varer.

Reklamationsret

Hos Den Sidste Flaske har du 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen.

Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.

Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, sende os flasken og kontakte os. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske vin og en undskyldning hvis den er ikke er som den skal være.

Tilfredshedsgaranti

Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine, som vi personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste vinoplevelse til prisen.

Du får tilfredshedsgaranti på alle vores vine ved køb af min. 6 ens vine. En garanti, som er ret unik, og som skal give dig en god vin­oplevelse, når du handler hos os.

Hvornår gælder garantien?

Det kan ikke undgås, at vi engang imellem leverer en flaske vin, som fx har prop eller er gået i gæring. En vin er en fødevare, som også kan blive dårlig.

Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, kontakte os pr. mail for nærmere aftale om at sende den retur til os.

Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de øvrige flasker retur.

Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb retur til os.

Din tilfredshedsgaranti gælder 30 dage fra fakturadato.

Hvordan returnerer jeg

Har du modtaget en dårlig flaske vin eller fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på mail.

Du står selv for omkostninger af returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, hvis vinen ikke lever op til dine forventninger.

Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, krediterer vi alle flasker - også den du har smagt såfremt denne er sendt med. Det er tilfredshedsgaranti!

Bedste pris fundet

Vi angiver altid den bedste pris vi har fundet på dagen, vi har oprettet produktet. Denne pris rettes naturligvis til løbende, såfremt vi bliver gjort opmærksom på - om der er nye leverandører der eventuelt har slået prisen vi startede ud med. Send os endelig en besked, hvis du har fundet vine billigere. Dette er udelukkede webshops og IKKE fysiske forretninger vi tager udgangspunkt i - kun under danske markedsvilkår for moms, afgifter og andre regler.

Leveringbetingelser - uddybende betingelser kan læses under fragt og levering.

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen såfremt bestilling er gjort via Xpressen. Varen leveres til din hoveddør med Xpressen eller Burd - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare købt hos Den Sidste Flaske kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

 

Prisgaranti

Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet!

Vi har nogle få og simple krav til prisen som vi matcher skal opfylde:

  • Varen skal være på lager på den webshop vi skal matche (ingen fysiske butikker, KUN hvis du afhenter din ordre selv matcher vi fysiske forretninger.)
  • Vores prisgaranti omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, afgifter, garanti og forbrugerbeskyttelse. Dvs. udenlandske hjemmesider som er udenfor danske regler, omfatter ikke vores prisgaranti.
  • Prisgarantien omfatter ikke varer, som kræver medlemskab til feks. en vinklub eller anden form for betalende adgang til det pågældende tilbud.
  • Du bedes fremvise dokumentation for den pris du har fundet i form af link eller lignende.
  • Prisgarantien gælder for varer der er tilgængelige her-og-nu og gælder derfor ikke ved specialtilbud som feks. ”Begrænset antal”, ” Begrænset periode”, ”Kø-tilbud”, ”Black Friday” og lignende.
  • Vi matcher prisen på den vare du har fundet i en anden butik inkl. levering.
  • Er prisen på varen inkl. fri fragt, skal værdien udgøre 1 flaske af den samme vin, før vi kan matche prisen med fri fragt. Dvs. prisen ved én flaske hos dem VS vores pris ved ét stk.
  • Prisgarantien er udelukkende forbeholdt privatkunder.
  • Gennemsnitspriser fundet via diverse applikationer (feks. Vivino) er IKKE anset som gældende priser på et produkt, da de ofte ikke har logistik, afgifter, dansk moms og generelle markedsforhold med i deres betragtning. Produktet skal kunne købes via en dansk shop.
  • Har du brugt rabatkoder eller har du en rabatkode, kan vi IKKE matche prisen for yderligere reduktioner. Der matches til konkurrents udsalgspris og ikke mere.

For at købe varen til den lavere pris, som du har set i en anden butik, bedes du kontakte vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk før du afgiver din ordre. Du bedes medsende dokumentation før vores prisgaranti kan anvendes.

Finder du indenfor 7 dage efter afsendelse varen billigere andre steder jf. ovenstående betingelser, kan du selvfølgelig få differencen refunderet. Det kalder vi garanteret eller refunderet! Du bedes blot rette henvendelse til vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk, så finder vi en løsning.

Kan vi hjælpe dig med noget?

Så skriv til os på livechatten eller send os en email.

100% tilfredshedsgaranti
Hurtig & fri levering v/6 fl.
DK's bedste netpriser
Personlig kundeservice
Medlemsbonus
×
Welcome Newcomer