DSF Wine A/S CVR-nr: 33251211 Adresse: Lundsbjerg Industrivej 13, 6200 Aabenraa Mail: support@densidsteflaske.dk Den Sidste Flaske (DSF Wine A/S) modtager betaling med de mest almindelige betalingskort og MobilePay. Beløbet trækkes først, når ordren er afsendt fra vores lager og overgår til vores faste leveringssamarbejdspartnere. Levering anses for sket ved overdragelse til det valgte fragtfirma. Alle beløb er i Danske kroner (DKK) og er inkl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer. Den Sidste Flaske benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside. Personer under 18 år kan ikke købe alkohol over 6%. Alderen valideres med MitID i kassen. Det er muligt for alle aldre at købe fra vores øvrige sortiment af ikke-alkoholiske varer. Hos Den Sidste Flaske gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen. Dette inkluderer ikke vine eller andet spiritus, dette er kun gældende for udstyr som ikke indeholder mad- eller drikkevarer. Betingelserne for disse kan læses om under afsnittet "tilfredshedsgaranti". Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, sende os flasken og kontakte os. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske vin, gavekort eller en refundering, på samme beløb som du har betalt for vinen. Varen sendes til: DSF Wine A/S Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. En standardfortrydelsesformular findes længere nede på denne side. Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine, som vi personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste vinoplevelse til prisen. Dog kan man være uheldig at modtage et produkt med fejl, eksempelvis med en overgæret vin eller med "prop". En vin er trods alt en fødevare, som også kan blive dårlig. Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen (eller anden tilstrækkelig lukning) tilbage i, og derefter kontakte os for nærmere aftale om at sende den retur til os. Vi kan ikke garantere kvaliteten af vine, der er 5 år eller ældre. Derfor frafalder tilfredshedsgarantien for vine over 5 år. Derudover refunderer vi maksimalt 100 kr. pr. flaske. Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de øvrige flasker retur. Dette gælder kun ved køb af hele kasser med vin, eksempelvis 6 eller 12 flasker. Således er smagekasser ikke omfattet af smagsgarantien. Det gælder ligeledes for smagsgarantien at der maksimalt refunderes 100 kr. pr. flaske. Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb retur til os. Din tilfredshedsgaranti gælder 30 dage fra leveringstidspunktet. Vi forbeholder os retten til uden varsel eller notificering at indskrænke smagsgarantien overfor kunder, der i vores optik menes at benytte den i et uholdbart mønster. Hvis du vil benytte tilfredshedsgarantien eller smagsgarantien, bedes du kontakte os. Den Sidste Flaske betaler udgifterne for returfragten, når du ønsker at benytte tilfredshedsgaranti eller smagsgaranti. Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, krediterer vi alle flasker - også den du har smagt. Det er tilfredshedsgaranti! En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Vi angiver altid den pris vi har fundet på dagen, vi har oprettet produktet. Prisen er som udgangspunkt den laveste pris fundet, såfremt en dansk hjemmeside udbyder samme produkt, og ikke har et ekstraordinært tilbud den givne dag. Denne pris rettes løbende, såfremt vi bliver opmærksomme på at der er nye leverandører, der prissætter varen billigere end på oprettelsestidspunktet. Send os endelig en besked, hvis du har fundet en vin billigere - så matcher vi. De nærmere betingelser findes under afsnittet "Prisgaranti". Bemærk at det udelukkende er webshops og ikke fysiske forretninger vi tager udgangspunkt i - og selvfølgelig kun under danske markedsvilkår for moms, afgifter og andre regler. Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet! Vi har nogle få og simple krav til prisen som vi matcher skal opfylde: For at købe varen til den lavere pris, som du har set i en anden butik, bedes du kontakte vores kundeservice før du afgiver din ordre. Du bedes medsende dokumentation før vores prisgaranti kan anvendes. Finder du indenfor 7 dage efter købet gennemføres varen billigere et andet sted jf. ovenstående betingelser, kan du få differencen refunderet. Du bedes blot rette henvendelse til vores kundeservice, så finder vi en løsning. Den Sidste Flaske tilbyder 30 dages fortrydelsesret på mangelfulde varer; dette inkluderer mad -og drikkevarer samt udstyr. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, begynder fristen den dag, hvor du modtager den sidste vare. For at udnytte din fortrydelsesret skal du meddele os din beslutning senest 30 dage efter modtagelsen og returnere varerne senest 30 dage efter meddelelsen. Du kan kontakte os via e-mail på support@densidsteflaske.dk eller benytte vores standardfortrydelsesformular, som du finder i vores handelsbetingelser. Vær opmærksom på, at du ikke kan fortryde købet ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at informere os. Inden du sender varer retur til os, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt os derfor venligst på support@densidsteflaske.dk. I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer. OBS: Hvis varen ikke er mangelfuld, men du blot fortryder dit køb gives der 30 dages fuld fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 30 dage efter modtagelsen af dine varer, og inde for samme frist afsendes returforsendelsen til os. Når du har givet os besked om din fortrydelse, vil vi sende dig et returlabel. Du har mulighed for at returnere varen via en pakkeshop eller få den afhentet på din hjemmeadresse. Det er dit ansvar at pakke varerne omhyggeligt ind for at undgå skader under transporten. Hvis du vælger at returnere via pakkeshop, har du 30 dage til at sende varen retur. Ved returnering med afhentning i hjemmet aftaler vi sammen en dato inden for den fastsatte frist. Vi fratrækker fragtomkostningerne fra dit refunderingsbeløb ved almindelige returneringer. Dette gælder dog ikke, hvis du har valgt pakkeshop og dermed selv betalt for fragten, eller hvis varen er mangelfuld og omfattet af vores 100% tilfredshedsgaranti. Visse aftaler kan ikke fortrydes, herunder levering af forseglede varer, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til returnering og hvor forseglingen er brudt efter leveringen. Vær opmærksom på, at hvis varen har mistet værdi på grund af unødvendig brug ud over det nødvendige for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet afhænger af varens handelsmæssige værdi. Vi anbefaler, at du returnerer varen i den originale emballage for at undgå værdiforringelse. Hvis varen er mangelfuld, refunderer vi hele beløbet eller andet efter aftale. Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi købsbeløbet, men ikke fragtomkostninger (gælder ikke ved nægtelse af forsendelse). Refusionen foretages senest 14 dage efter modtagelse af din besked om fortrydelse, med forbehold for forsinkelse grundet uforudsete fragtomstændigheder. Vi tilbagefører beløbet med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen indtil modtagelse af varen, medmindre du dokumenterer, at du har returneret den. DSF Wine A/S Vær opmærksom på, at du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelser og ikke vil blive refunderet, hvis varen er beskadiget eller forsvundet under returforsendelsen. Denn formular er et udkast, men behøves ikke følge samme format, sålænge tilstrækkelig information indsendes. Til: Modtaget den: _______________________________ Dato: _________________ Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos (indsæt virksomhedens juridiske navn) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Den dataansvarlige på ww.densidsteflaske.dk er Tobias Hinchely, Direktør hos DSF Wine A/S. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Betaling
Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os
Aldersgrænse ved køb
Reklamationsret
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
DanmarkTilfredshedsgaranti
Hvornår gælder garantien?
Ekstra service hos Den Sidste Flaske: Smagsgaranti
Hvordan returnerer jeg vinen?
Oplysning om klagemuligheder
Sammenligningspris
Prisgaranti
Fortrydelsesret
Returnering
Ingen fortrydelsesret
Varens stand ved returnering
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Returadresse
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 AabenraaStandardfortrydelsesformular
DSF Wine A/S
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
email: support@densidsteflaske.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)Persondatapolitik
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@densidsteflaske.dk
Den Sidste Flaske (DSF Wine A/S) tilbyder 30 dages fortrydelsesret på mangelfulde varer; dette inkluderer mad -og drikkevarer samt udstyr. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, begynder fristen den dag, hvor du modtager den sidste vare. Du skal give os besked senest 30 dage efter modtagelsen, hvis du ønsker at fortryde dit køb. Herefter skal du sende varen retur inden for samme periode. Du kan kontakte os via e-mail på support@densidsteflaske.dk eller benytte vores standardfortrydelsesformular, som du finder i vores handelsbetingelser. Vær opmærksom på, at du ikke kan fortryde købet ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at informere os. Inden du sender varer retur til os, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt os derfor venligst på support@densidsteflaske.dk. I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer. Når du har givet os besked om din fortrydelse, vil vi sende dig et returlabel. Du har mulighed for at returnere varen via en pakkeshop eller få den afhentet på din hjemmeadresse. Det er dit ansvar at pakke varerne omhyggeligt ind for at undgå skader under transporten. Hvis du vælger at returnere via pakkeshop, har du 30 dage til at sende varen retur. Ved returnering med afhentning i hjemmet aftaler vi sammen en dato inden for rimelig tid. Vi fratrækker fragtomkostningerne fra dit refunderingsbeløb ved almindelige returneringer. Dette gælder dog ikke, hvis du har valgt pakkeshop og dermed selv betalt for fragten, eller hvis varen er mangelfuld og omfattet af vores 100% tilfredshedsgaranti. Visse aftaler kan ikke fortrydes, herunder levering af forseglede varer, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til returnering og hvor forseglingen er brudt efter leveringen. Vær opmærksom på, at hvis varen har mistet værdi på grund af unødvendig brug ud over det nødvendige for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet afhænger af varens handelsmæssige værdi. Vi anbefaler, at du returnerer varen i den originale emballage for at undgå værdiforringelse. Det gælder eksempelvis en ødelagt trækasse. Hvis varen er mangelfuld, refunderer vi hele beløbet eller andet efter aftale. Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi købsbeløbet, men ikke fragtomkostninger (gælder ikke ved nægtelse af forsendelse). Refusionen foretages senest 14 dage efter modtagelse af varene på vores lager. Vi tilbagefører beløbet med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen indtil modtagelse af varen, medmindre du dokumenterer, at du har returneret den. DSF Wine A/S Vær opmærksom på, at du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelser og ikke vil blive refunderet, hvis varen er beskadiget eller forsvundet under returforsendelsen. (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: Modtaget den: _______________________________ Dato: _________________ Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 24. juni 2025Fortrydelsesret
Returnering
Ingen fortrydelsesret
Varens stand ved returnering
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Returadresse
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
DanmarkStandardfortrydelsesformular
DSF Wine A/S
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
email: support@densidsteflaske.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min
købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det anviste sted, som du selv har angivet ved bestilling - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør med en af de på købstidspunktet gældende leverandører - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt. Her skal du selv sørge for at have en nøgleaftale med det fragtfirma, du har ønsket, skal levere din ordre. Ønsker du at returnere en vare, skal du først informere os skriftligt om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret – senest 30 dage efter, du har modtaget varen. Herefter sendes varen retur inde for samme frist. Vær opmærksom på, at du ikke kan fortryde købet ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at informere os. I så fald er vi berettigede til at opkræve et fragtgebyr. Returneringen sker som udgangspunkt for egen regning, medmindre andet aftales og skal sendes til: DSF Wine A/S Når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den er i samme stand, som da du modtog den, refunderer vi beløbet via samme betalingsmiddel, som blev anvendt ved købet – medmindre andet aftales. Vær opmærksom på, at du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelser og ikke vil blive refunderet, hvis varen er beskadiget eller forsvundet under returforsendelsen. Leveringsbetingelserne er senest opdateret d. 24. juni 2025.Leveringsbetingelser
Levering
Returnering
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
Danmark
Senest opdateret: 24. juni 2025 Den Sidste Flaske driver denne butik og dette website, herunder alle relaterede oplysninger, indhold, funktioner, værktøjer, produkter og tjenester, for at give dig, kunden, en kurateret købsoplevelse (“Tjenesterne”). Den Sidste Flaske er drevet af Shopify, som gør det muligt for os at levere tjenesterne til dig. Denne politik om beskyttelse af persondata beskriver, hvordan vi indsamler, anvender og videregiver dine personoplysninger, når du besøger, bruger eller foretager et køb eller en anden transaktion ved hjælp af tjenesterne eller på anden måde kommunikerer med os. Hvis der er en konflikt mellem vores servicevilkår og denne politik om beskyttelse af persondata, gælder denne politik om beskyttelse af persondata med hensyn til indsamling, behandling og videregivelse af dine personoplysninger. Læs denne politik om beskyttelse af persondata omhyggeligt. Ved at bruge og tilgå tjenesterne anerkender du, at du har læst denne politik om beskyttelse af persondata og forstår indsamlingen, brugen og videregivelsen af dine oplysninger, sådan som det er beskrevet i denne politik om beskyttelse af persondata. Når vi bruger udtrykket “personoplysninger”, henviser vi til oplysninger, der identificerer eller med rimelighed kan knyttes til dig eller en anden person. Personoplysninger omfatter ikke oplysninger, der er indsamlet anonymt, eller som er blevet anonymiseret, så de ikke kan identificere eller med rimelighed knyttes til dig. Vi kan indsamle eller behandle følgende kategorier af personoplysninger, herunder udledte oplysninger fra disse personoplysninger, afhængigt af hvordan du interagerer med tjenesterne, hvor du bor, og som tilladt eller påkrævet i henhold til gældende lovgivning: Vi kan indsamle personoplysninger fra følgende kilder: Afhængigt af hvordan du interagerer med os, eller hvilke af tjenesterne du bruger, kan vi bruge personoplysninger til følgende formål: Under visse omstændigheder kan vi videregive dine personoplysninger til tredjeparter til legitime formål, der er underlagt denne politik om beskyttelse af persondata. Sådanne omstændigheder kan omfatte: Tjenesterne er hostet af Shopify, som indsamler og behandler personoplysninger om din adgang til og brug af tjenesterne med henblik på at levere tjenesterne til dig og forbedre dem. Oplysninger, du sender til tjenesterne, overføres til og deles med Shopify samt tredjeparter, der kan befinde sig i andre lande end der, hvor du bor, med henblik på at levere tjenesterne til dig og forbedre dem. For at beskytte, udvikle og forbedre vores virksomhed bruger vi desuden visse forbedrede Shopify-funktioner, der inkorporerer data og oplysninger fra dine interaktioner med vores butik, sammen med andre shopejere og med Shopify. For at levere disse forbedrede funktioner kan Shopify gøre brug af personoplysninger, der er indsamlet om dine interaktioner med vores butik, sammen med andre shopejere og med Shopify. Under disse omstændigheder er Shopify ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger, herunder for at besvare dine anmodninger om at gøre brug af dine rettigheder i forbindelse med anvendelsen af dine personoplysninger til disse formål. Hvis du vil vide mere om, hvordan Shopify anvender dine personoplysninger, og hvilke rettigheder du måtte have, kan du besøge Shopifys politik om beskyttelse af persondata for forbrugerne . Afhængigt af hvor du bor, kan du gøre brug af visse rettigheder med hensyn til dine personoplysninger her Link til Shopifys portal for politik om beskyttelse af persondata. Tjenesterne kan indeholde links til websites eller andre onlineplatforme, der drives af tredjeparter. Hvis du følger links til websites, der ikke er tilknyttet eller kontrolleret af os, skal du læse deres politikker om beskyttelse af persondata og sikkerhed samt andre vilkår og betingelser. Vi garanterer ikke og er ikke ansvarlige for beskyttelse af persondata eller sikkerheden på sådanne websites, herunder nøjagtigheden, fuldstændigheden eller pålideligheden af oplysninger, der findes på disse websites. Oplysninger, du giver på offentlige eller halvoffentlige steder, herunder oplysninger, du deler på tredjeparters sociale netværksplatforme, kan også ses af andre brugere af tjenesterne og/eller brugere af disse tredjepartsplatforme uden begrænsning med hensyn til deres brug af os eller af en tredjepart. Vores inkludering af sådanne links indebærer ikke i sig selv nogen godkendelse af indholdet på sådanne platforme eller af deres ejere eller operatører, undtagen som oplyst på tjenesterne. Tjenesterne er ikke beregnet til at blive brugt af børn, og vi indsamler ikke bevidst personoplysninger om børn under myndighedsalderen i din jurisdiktion. Hvis du er forælder eller værge til et barn, der har givet os deres personoplysninger, kan du kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger for at anmode om, at de slettes. På ikrafttrædelsesdatoen for denne politik om beskyttelse af persondata har vi ikke faktisk kendskab til, at vi “deler” eller “sælger” (sådan som disse udtryk er defineret i gældende lovgivning) personoplysninger om personer under 16 år. Vær opmærksom på, at ingen sikkerhedsforanstaltninger er perfekte eller uigennemtrængelige, og vi kan ikke garantere “perfekt sikkerhed”. Desuden er de oplysninger, du sender til os, muligvis ikke sikre under overførslen. Vi anbefaler, at du ikke bruger usikre kanaler til at kommunikere følsomme eller fortrolige oplysninger til os. Hvor længe vi opbevarer dine personoplysninger afhænger af forskellige faktorer, f.eks. om vi har brug for oplysningerne til at vedligeholde din konto, levere tjenester til dig, overholde juridiske forpligtelser, løse tvister eller håndhæve andre gældende kontrakter og politikker. Afhængigt af hvor du bor, kan du have nogle af eller alle de rettigheder, der er anført nedenfor, i forhold til dine personoplysninger. Disse rettigheder er dog ikke absolutte, de gælder kun under visse omstændigheder, og i visse tilfælde kan vi afvise din anmodning, i det omfang loven tillader det. Hvis du bor i Storbritannien eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), og med forbehold for undtagelser og begrænsninger i henhold til lokal lovgivning, kan du gøre brug af følgende rettigheder i tillæg til de rettigheder, der er beskrevet ovenfor: Du kan gøre brug af enhver af disse rettigheder, hvor det er angivet på tjenesterne eller ved at kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger. Hvis du vil vide mere om, hvordan Shopify anvender dine personoplysninger, og hvilke rettigheder du måtte have, herunder rettigheder i forbindelse med data, der behandles af Shopify, kan du besøge https://privacy.shopify.com/da. Vi vil ikke diskriminere dig for at gøre brug af disse rettigheder. Vi kan være nødt til at bekræfte din identitet, før vi kan behandle dine anmodninger, sådan som det er tilladt eller påkrævet i henhold til gældende lovgivning. I overensstemmelse med gældende love kan du udpege en autoriseret agent til at fremsætte anmodninger på dine vegne for at udøve dine rettigheder. Før vi accepterer en sådan anmodning fra en agent, vil vi kræve, at agenten fremlægger bevis for, at du har bemyndiget denne til at handle på dine vegne, og vi vil muligvis bede dig om at bekræfte din identitet direkte hos os. Vi besvarer din anmodning rettidigt, sådan som det kræves i henhold til gældende lovgivning. Hvis du vil klage over, hvordan vi behandler dine personoplysninger, skal du kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger. Afhængigt af hvor du bor, kan du have ret til at appellere vores beslutning ved at kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger eller indgive din klage til din lokale databeskyttelsesmyndighed. For EØS kan du finde en liste over de tilsynsmyndigheder, der er ansvarlige for databeskyttelse, her. Bemærk, at vi kan overføre, opbevare og behandle dine personoplysninger uden for det land, du bor i. Hvis vi overfører dine personoplysninger ud af Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) eller Storbritannien, vil vi benytte anerkendte overførselsmekanismer såsom Europa-Kommissionens standardkontraktbestemmelser eller eventuelle tilsvarende kontrakter udstedt af den relevante kompetente myndighed i Storbritannien, alt efter hvad der er relevant, medmindre dataoverførslen sker til et land, der er vurderet til at have et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau. Vi kan opdatere denne politik om beskyttelse af persondata fra tid til anden, herunder for at vise ændringer i vores praksis eller af andre driftsmæssige, juridiske eller lovgivningsmæssige årsager. Vi udgiver den reviderede politik om beskyttelse af persondata på dette website, opdaterer datoen for “Senest opdateret” og giver besked, sådan som det er påkrævet i henhold til gældende lov. Hvis du har spørgsmål om vores privatlivspraksis eller denne politik om beskyttelse af persondata, eller hvis du gerne vil gøre brug af nogen af de rettigheder, du har, skal du ringe til , sende en mail til tsh@densidsteflaske.dk eller kontakte os på Lundsbjerg Industrivej 13, Aabenraa, 6200, DK I henhold til gældende love om databeskyttelse er vi den dataansvarlige for dine personoplysninger. De personoplysninger, vi indsamler eller behandler
Kilder til personoplysninger
Sådan bruger vi dine personoplysninger
Sådan videregiver vi personoplysninger
Forholdet til Shopify
Tredjepartswebsites og -links
Data om børn
Sikkerhed og opbevaring af dine oplysninger
Dine rettigheder og valgmuligheder
Klager
Internationale overførsler
Ændringer af denne politik om beskyttelse af persondata
Kontakt