flasker leveret

glade kunder
episke vin deals
fri fragt fra 6+ fl
100% tilfredshedsgaranti

flasker leveret

glade kunder
episke vin deals
fri fragt fra 6+ fl
100% tilfredshedsgaranti

Handelsbetingelser

Betaling

Den Sidste Flaske modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Diners og Mobilepay. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager i Aabenraa og overgår til Vingaloppen, Postnord, Bring eller Danske Fragtmænd.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os

Den Sidste Flaske benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside.

Aldersgrænse ved køb

Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Det er muligt for alle at købe fra vores sortiment af chokolade, lakrids og andre ikke alkoholiske varer.

Reklamationsret

Hos Den Sidste Flaske har du 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen.

Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.

Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i og kontakte os. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske vin og en undskyldning. Det er det mindste vi kan gøre.

Tilfredshedsgaranti

Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine, som vi personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste vinoplevelse til prisen.

Du får tilfredshedsgaranti på alle vores vine ved køb af min. 6 ens vine. En garanti, som er ret unik, og som skal give dig en god vin­oplevelse, når du handler hos os.

Hvornår gælder garantien?

Det kan ikke undgås, at vi engang imellem leverer en flaske vin, som fx har prop eller er gået i gæring.
En vin er en fødevare, som også kan blive dårlig.

Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i og kontakte os inden du smider vinen ud. 

Du er selvfølgelig berettiget til at få dine penge tilbage og en undskyldning. Det er det mindste vi kan gøre.

Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de øvrige flasker retur.

Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb retur til os.

Din tilfredshedsgaranti gælder 30 dage fra fakturadato.

Hvordan returnerer jeg?

Har du modtaget en dårlig flaske vin eller fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på mail eller telefon.

Du bekoster selv returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, fordi vinen ikke lever op til dine forventninger.

Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, krediterer vi alle flasker - også den du har smagt. Det er tilfredshedsgaranti!

Bedste pris fundet

Vi angiver altid den bedste pris vi har fundet, da vi har oprettet produktet på præcis den dato. Denne pris rettes naturligvis til løbende, såfremt vi bliver gjort opmærksom på - om der er nye leverandører der eventuelt har slået prisen vi startede ud med. Send os endelig en besked, hvis du har fundet vine billigere. Dette er udelukkede internetbutikker og IKKE fysiske forretninger vi tager udgangspunkt i.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare købt hos Den Sidste Flaske kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Indkøbskurv

Tøm kurv

Skjul kurv