Handelsbetingelser

Den Sidste Flaske ApS CVR-nr: 39322056 Adresse: Lundsbjerg Industrivej 13 6200 Aabenraa Mail: support@densidsteflaske.dk Tlf. Vi kan ikke kontaktes telefonisk. Den Sidste Flaske modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Diners og Mobilepay. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager i Aabenraa og overgår til Burd, DAO Pakkeshop eller Xpressen. Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os Vi tager ikke kortgebyrer. Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Det er muligt for alle at købe fra vores sortiment af andre ikke alkoholiske varer. Hos Den Sidste Flaske gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, sende os flasken og kontakte os. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske vin og en undskyldning hvis den ikke er som den skal være. Varen sendes til: Den Sidste Flaske Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine, som vi personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste vinoplevelse til prisen. Du får tilfredshedsgaranti på alle vores vine ved køb af min. 6 ens vine. En garanti, som er ret unik, og som skal give dig en god vinoplevelse, når du handler hos os. Det kan ikke undgås, at vi engang imellem leverer en flaske vin, som fx har prop eller er gået i gæring. En vin er en fødevare, som også kan blive dårlig. Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, kontakte os pr. mail for nærmere aftale om at sende den retur til os. Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de øvrige flasker retur. Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb retur til os. Din tilfredshedsgaranti gælder 30 dage fra fakturadato. Hvis du vil benytte tilfredshedsgarantien, bedes du kontakte os på mail. Du står selv for omkostninger af returforsendelsen, hvis du ønsker at benytte tilfredshedsgarantien. Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, krediterer vi alle flasker - også den du har smagt såfremt denne er sendt med. Det er tilfredshedsgaranti! Vi angiver altid den bedste pris vi har fundet på dagen, vi har oprettet produktet. Denne pris rettes naturligvis til løbende, såfremt vi bliver gjort opmærksom på - om der er nye leverandører der eventuelt har slået prisen vi startede ud med. Send os endelig en besked, hvis du har fundet vine billigere. Dette er udelukkede webshops og IKKE fysiske forretninger vi tager udgangspunkt i - kun under danske markedsvilkår for moms, afgifter og andre regler. Leveringbetingelser - uddybende betingelser kan læses under fragt og levering. Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen såfremt bestilling er gjort via Xpressen hvis du har accepteret dette. Varen leveres til din hoveddør med Xpressen eller Burd - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt. Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@densidsteflaske.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Huss, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet! Vi har nogle få og simple krav til prisen som vi matcher skal opfylde: For at købe varen til den lavere pris, som du har set i en anden butik, bedes du kontakte vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk før du afgiver din ordre. Du bedes medsende dokumentation før vores prisgaranti kan anvendes. Finder du indenfor 7 dage efter afsendelse varen billigere andre steder jf. ovenstående betingelser, kan du selvfølgelig få differencen refunderet. Det kalder vi garanteret eller refunderet! Du bedes blot rette henvendelse til vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk, så finder vi en løsning. Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.11.2022Generelle oplysninger
Betaling
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Den Sidste Flaske benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside.Aldersgrænse ved køb
Reklamationsret
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
Tilfredshedsgaranti
Hvornår gælder garantien?
Hvordan returnerer jeg
Bedste pris fundet
Oplysning om klagemuligheder
Prisgaranti
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på Den Sidste Flaske og perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen til os. Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@densidstelfaske.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Inden du sender varer retur til os, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt os derfor venligst på support@densidsteflaske.dk I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. Den Sidste Flaske NB: Husk at du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelser og vil ikke blive refunderet hvis varen er ødelagt eller forsvundet under returforsendelsen. Vi tager ikke imod pakkeshop returpakker - det skal sendes til vores erhvervsmatrikel. (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.11.2022Fortrydelsesret
Returnering
Ingen fortrydelsesret
Varens stand, når du sender den retur
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Retur adresse
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 AabenraaStandardfortrydelsesformular
densidstelfaske.dk
Lundsbjerg Industrivej 13
6200 Aabenraa
email: support@densidsteflaske.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min
købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Sidst opdateret 15/11/2022 Her finder du et overblik over vores samarbejdspartnere og leveringsmuligheder. Husk du kan se en video, Levering / Returnering Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted - men som udgangspunkt ved hoveddøren. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen såfremt bestilling er gjort via xpressen, postnord, burd, daoFOOD hvis du har accepteret dette. Varen leveres til din hoveddør med daoFOOD el. xpressen, postnord, burd - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt. (Her skal du sørge for at have en nøgleaftale med DAO. Det er en adskildt aftale med daoFOOD, og aftaler med daoHOME gælder IKKE under samme aftale)Leveringsbetingelser
om hver leveringsmetode for at få endnu mere at vide.
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos (indsæt virksomhedens juridiske navn) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på densidsteflaske.dk er indehaver Tobias Silverstein Hinchely. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@densidsteflaske.dk.Persondatapolitik