fl. leveret

glade kunder
episke vin deals
1-3 dages hurtig levering
100% tilfredshedsgaranti

fl. leveret

glade kunder
episke vin deals
1-3 dages hurtig levering
100% tilfredshedsgaranti

Handelsbetingelser

Betaling

Den Sidste Flaske modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Diners og Mobilepay. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager i Aabenraa og overgår til Vingaloppen, Postnord, Bring eller Danske Fragtmænd.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Du er i gode og sikre hænder, når du handler vin hos os

Den Sidste Flaske benytter et krypteret sikkerhedscertifikat på hele hjemmesiden (https) og bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, som du indtaster på vores hjemmeside og dermed trygt og roligt kan handle vin på vores hjemmeside.

Aldersgrænse ved køb

Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Det er muligt for alle at købe fra vores sortiment af andre ikke alkoholiske varer.

Reklamationsret

Hos Den Sidste Flaske har du 24 måneders reklamationsret hvis der er fejl på varen.

Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur.

Skulle du være så uheldig og modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, sende os flasken og kontakte os. Du er selvfølgelig berettiget til en ny flaske vin og en undskyldning hvis den er ikke er som den skal være.

Tilfredshedsgaranti

Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine, som vi personligt har smagt og udvalgt med henblik på at give dig den bedste vinoplevelse til prisen.

Du får tilfredshedsgaranti på alle vores vine ved køb af min. 6 ens vine. En garanti, som er ret unik, og som skal give dig en god vin­oplevelse, når du handler hos os.

Hvornår gælder garantien?

Det kan ikke undgås, at vi engang imellem leverer en flaske vin, som fx har prop eller er gået i gæring. En vin er en fødevare, som også kan blive dårlig.

Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i, sende den til os kontakte os.

Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de øvrige flasker retur.

Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb retur til os.

Din tilfredshedsgaranti gælder 30 dage fra fakturadato.

Hvordan returnerer jeg

Har du modtaget en dårlig flaske vin eller fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på mail eller telefon.

Du står selv omkostninger af returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, hvis vinen ikke lever op til dine forventninger.

Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, krediterer vi alle flasker - også den du har smagt. Det er tilfredshedsgaranti!

Bedste pris fundet

Vi angiver altid den bedste pris vi har fundet på dagen, vi har oprettet produktet. Denne pris rettes naturligvis til løbende, såfremt vi bliver gjort opmærksom på - om der er nye leverandører der eventuelt har slået prisen vi startede ud med. Send os endelig en besked, hvis du har fundet vine billigere. Dette er udelukkede webshops og IKKE fysiske forretninger vi tager udgangspunkt i - kun under danske markedsvilkår for moms, afgifter og andre regler.

Leveringbetingelser - uddybende betingelser kan læses under fragt og levering.

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør med Postnord el. Vingaloppen - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt. Kan fragtmænd ikke få adgang til din opgang, vil du blive kontaktet med henblik på genlevering dagen efter eller efter nærmere aftale. Bor man i lejlighed ringer vi og aftaler et belejligt tidspunkt med dig. Skal varen leveres i et parcelhus, skal adgangsvejen til hoveddøren være flisebelagt. Såfremt du vil modtage til døren med Postnord, skal man være tilmeldt deres flexløsning.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare købt hos Den Sidste Flaske kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Indkøbskurv

Tøm kurv

Skjul kurv

x