Kundecenter
Emner
Kontakt kundeservice
Har du spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe dig. Vi svarer typisk indenfor 1-2 timer i vores åbningstimer.
Venligst udfyld nedenstående formular
Spørg en vinekspert
Har du spørgsmål?
Spørg vores vineksperter om alt. Vi svarer typisk indenfor 1-2 hverdage
Venligst udfyld nedenstående formular
Start chat
Søg ved at skrive forneden
Emner /
Er der altid fri fragt fra 499 DKK?
Hvordan fungerer levering af vinklub smagekasse abonnement?
Vinklub smagekasser bliver leveret med Xpressen uanset antallet af flasker, man har ønsket i sit abonnement. Kasserne leveres med almindelig levering dvs, at de vil blive sat ved kundens hoveddør, uden kvittering.
Dette indebærer også at vi ingen ansvar har får pakken, så snart den bliver sat på grunden. Hvis kassen bliver stjålet, regnet på eller andet - har Den Sidste Flaske ikke ansvar for dette. Dog hvis den bliver fejl leveret, hjælper vi selvfølgelig med at sikre at du får din pakke.
Hvordan fungerer vinklubben?
Når du bestiller din første vinklub kasse, velkomstkassen, vil den blive afsendt samme dag eller næste dag, efter du har aflagt din ordre.
Derefter vil vinklub kasserne blive sendt afsted, alt efter hvad man har ønsket og valgt. Det kan være hver måned, hver tredje måned eller hver sjette måned - eller andet.
Pengene vil blive trukket på automatik. Det samme gælder vinklub kasserne - de vil blive sendt og oprettet som ordre automatisk. Ligesom et abonnement.
Får jeg original wooden case med, hvis vinen er pakket således?
Du får kun sendt din ordre i OWC, hvis du har købt det antal svarende vine, som kassen indeholder. Dvs. du får ikke OWC, hvis du blot køber en enkelt - medmindre det er en magnum flaske.
Derudover, skal du vælge levering til døren, da de ikke kan leveres til pakkeshops.
Facebook Live Event
- Hvornår åbner vi for LIVE-linket:
- Hvordan tilgår jeg tilbuddene?
- Kan I eller jeg ændre i ordren efterfølgende?
- Fragt
- Leveringstid
Hvordan er jeres returneringspolitik?
Vi hos Den Sidste Flaske tilbyder en fuld 30 dages fortrydelsesret på mangelfulde varer; dette inkluderer mad -og drikkevarer samt udstyr. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, begynder fristen den dag, hvor du modtager den sidste vare.
For at udnytte din fortrydelsesret skal du meddele os din beslutning senest 30 dage efter modtagelsen og returnere varerne senest 14 dage efter meddelelsen.
Du kan kontakte os via e-mail på support@densidsteflaske.dk eller benytte vores standardfortrydelsesformular, som du finder i vores handelsbetingelser. Vær opmærksom på, at du ikke kan fortryde købet ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at informere os.
Inden du sender varer retur til os, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt os derfor venligst på support@densidsteflaske.dk. I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer.
OBS: Hvis varen ikke er mangelfuld, men du blot fortryder dit køb gives der 14 dages fuld fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen til os.
Har I modtaget min returnering?
Kan jeg lave ændringer i min ordre?
- Adresseændring
- Har du skrevet forkert adresse, glemt at indtaste husnummeret eller andet, så skriv til support@densidsteflaske.dk. Så vil vi gøre alt for, at kunne hjælpe dig med, at ændre det til det rigtige. Vi kan stadig nå det, hvis din ordre endnu ikke er færdigbehandlet eller sendt afsted
- OBS! Hvis du har valgt levering med Burd, så kan du faktisk selv ændre det, hvis ordren har forladt vores lager. Idet vi har pakket ordren, så modtager du en mail, hvori du kan ændre leveringsadressen via linket i mailen. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du har bestilt mere end én kasse, så modtager du en mail for hver forsendelse, og det skal derfor ændres i hver mail.
- Har du bestilt levering med Xpressen, så skriv til vores supportmail - så kan vores kundesupportteam evt. tage fat i Xpressen og forsøge at ændre leveringsadressen.
- Forsendelsesmetode
- Har vi endnu ikke behandlet din ordre, så er det stadig muligt, at ændre leveringsmetoden. Du skriver bare til support@densidsteflaske.dk med dit ordrenummer, og så finder vi ud af det!
Jeg mangler noget af min ordre. Hvad gør jeg?
Jeg har modtaget en forkert vin. Hvad gør jeg?
Indpakning og personlige hilsner
Jeg vil gerne slette min konto. Hvad gør jeg?
Jeg har problemer med at logge ind på min konto. Hvad gør jeg?
Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan nulstiller jeg den?
Hvordan laver jeg ændringer i mine oplysninger?
Er det nødvendigt med en konto for, at handle hos jer?
Hvordan fungerer rabatkoder hos os?
Hos Den Sidste Flaske, er det muligt at benytte Rabatkoder.
Rabatkoderne er desværre limited på mærkevarer, men kan bruges på resten af butikken.
Ønskes der at benyttes en rabatkode, på en mærkevarer er du velkommen til at skrive til; Support@densidsteflaske.dk - Så ville vi kunne være i dialog, om muligheden.
Hvornår trækker I pengene?
Hvordan lægger jeg en ordre?
- Tilføj det antal du ønsker ved, at klikke på "+" eller "-". Derefter klikker du på "Tilføj".
- Når du har tilføjet de varer du ønsker til din kurv, så klik på den gule bjælke i øverste højre hjørne, acceptér vores handelsbetingelser, og klik på "Gå til betaling". Dobbelttjek, at indholdet i din kurv er rigtigt.
- Hvis du er logget ind, så vil dine oplysninger automatisk være indtastet. Hvis ikke, så indtaster du alle dine oplysninger her, og vælger "afhent" eller "afsend".
- Klik på "Fortsæt til levering", og vælg din leveringsmetode.
- Hvis du har en rabatkode eller et gavekort, så tilføjer du koden i højre side af skærmen, og klikker på "brug".
- Klik på "Fortsæt til betaling", og vælg din foretrukne betalingsmetode. Når du betaler på nettet, vil du måske blive mødt af 3D Secure, hvor du skal indtaste NemID (app) eller en sikkerhedskode. Det er så du kan føle dig sikker, når du handler på nettet.
- Så er bestillingen i hus, og du vil modtage en ordrebekræftelse på din mail. Tak for handlen!
Hvordan køber jeg et gavekort?
- Klik på "Gaver" i menulinjen
- Vælg "E-Gavekort"
- Herefter skal du vælge beløbet på gavekortet. Det går fra 100,00 kr. til 1.000,00 kr.
- Når du har valgt beløbet, så klikker du på "Køb gavekort"
- Nu foregår det præcis som, hvis du skulle lægge en helt almindelig ordre
- Indtast alle dine oplysninger, og vælg din foretrukne betalingsmetode
- Du modtager en ordrebekræftelse, og gavekortet bliver sendt til din mail
Hvordan får jeg en faktura på mit køb?
Hvordan bruger jeg mit gavekort?
Hvordan betaler jeg?
- Dankort/VISA-Dankort
- VISA
- Mastercard
- Diners
Tracking af min ordre
Når vi har pakket din ordre, så modtager du en mail med et eller flere forsendelsesnumre. Med dem kan du følge/tracke din ordre, uanset om den er sendt med Burd eller Xpressen, og følge med i hvornår din ordre vil blive leveret til dig. Der kan dog stå lidt forskellige ting, når du tracker din ordre, og nedenfor har vi et lille udpluk af, hvad de forskellige ting betyder hos de forskellige fragtfirmaer.
Kan jeg udskyde min forsendelse?
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
- Købet er blevet afbrudt.
- Der er tastefejl i den mailadresse som du har tastet ved din bestilling.
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Tracking af min ordre
Skal jeg være hjemme på leveringstidspunktet?
Problemer med levering
- Jeg har modtaget forkert vin
- Hvis du har modtaget forkert vin, så beklager vi meget. Det går hurtigt på lageret, og ind imellem sker der en pakkefejl. Sørg altid for, at skrive til os så snart, at du har konstateret at du har modtaget noget forkert vin. Du skriver til os på support@densidsteflaske.dk. Medsend billeder af, hvad du har modtaget og skriv som minimum dit ordrenummer - så kan vi finde alle dine oplysninger, og vi kan hurtigere hjælpe dig videre, og få rettet op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
- Har du ikke fået hele din ordre? Så skriv til os på support@densidsteflaske.dk. Medsend billeder af, hvad du har modtaget - både af selve flaskerne og kassen/kasserne, hvor vi kan se forsendelsesnummeret under stregkoden. Skriv også dit ordrenummer, så vi kan finde alle dine oplysninger, og hurtigt hjælpe dig videre og rette op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
- Hvis du mod vores forventning ikke har modtaget din ordre rettidigt, så kontakt os på support@densidsteflaske.dk. Send gerne en mail med dit ordrenummer. Så får vi undersøgt sagen nærmere, og kontaktet rette vedkommende, så vi kan undersøge, hvad der er gået galt.
Kan min ordre blive sendt til en anden adresse?
Kan jeg vælge dag og leveringstidspunkt for min ordre?
Lige nu, har du mulighed for at vælge levering med Burd.
Ønsker du dette, vil du kunne kontakte dem, hvor de kan ændre leveringsdatoen for din ordre.
Kontakten med Burd, foregår igennem deres kundecenter på Burd.dk
Kan jeg følge min ordre?
Kan jeg få levering i original emballage?
Kan jeg få leveret til min arbejdsplads?
Kan I levere til en aflåst opgang?
Hvor lang tid tager min levering?
Hvordan foregår Click and Collect?
Hvordan foregår Burd samme-dags levering?
Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?
- Alle ordre uanset mængde (00,00 DKK)
- Afhentning fra mandag - fredag i tidsrummet 08.00 - 16:00
- Du vil modtage en mail, så snart at din ordre er klar til afhentning
- Afhentes på vores adresse Lundsbjerg Industrivej 13, 6200 Aabenraa ved hal 11.
Hvad sker der med min ordre, hvis jeg ikke er hjemme?
Er det muligt, at skifte kurér?
Kan jeg udskyde min forsendelse?
Hvordan gælder jeres prisgaranti?
Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet!
Vi har nogle få og simple krav til prisen for, at vi kan matche den:
- Varen skal være på lager på den danske webshop vi skal matche (vi prismatcher ikke med fysiske butikker - kun ved afhentning hos os i Aabenraa).
- Vores prisgaranti omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, afgifter, garanti og forbrugerbeskyttelse.
- Prisgarantien omfatter ikke varer, som kræver medlemskab til f.eks. en vinklub eller anden form for betalende adgang til det pågældende tilbud
- Du bedes fremvise dokumentation for den pris du har fundet i form af link eller lignende.
- Prisgarantien gælder for varer der er tilgængelige her-og-nu. Det gælder derfor ikke ved specielle tilbud som f.eks. ”Begrænset antal”, ” Begrænset periode”, ”Kø-tilbud”, ”Black Friday” og lignende.
- Vi matcher prisen på den vare du har fundet i en anden butik inkl. levering og samme antal flasker.
- Prisgarantien er udelukkende forbeholdt privatkunder.
- Gennemsnitspriser, fundet via diverse applikationer, er IKKE anset som en valid pris på et produkt, da det ofte ikke indebære logistik, afgifter, dansk moms og generelle markedsforhold.
- Har du brugt rabatkoder, vil vi IKKE matche prisen for yderligere reduktioner. Der matches til konkurrents udsalgspris.
Hvordan finder jeg jeres tilbud?
Den Sidste Flaske tilbyder lækre vine, der kommer fra de mest kendte vinregioner i verden. Vi har tilbud, der spænder fra rødvin, hvidvin, dessertvin, rose vin, mousserende vin og meget mere.
For at modtage vores opdagelser er e-mail den bedste måde at købe tilbud, før de sælger ud (hvilket de ofte gør). Bare tilmeld dig i bunden af siden for, at begynde at modtage e-mail-tilbud fra os.
Hvordan bliver vinene valgt?
God vin handler om en mands eller kvindes udtryk for sit land i en given vækstsæson. Vi præsenterer ikke blot vintilbud - vi undersøger vores valg og hjælper dig med at forstå, hvorfor hver vin er speciel.
Når vi har foretaget vores research, snakket med vinproducenterne og identificeret lovende vin, smager vi hver flaske selv og vælger kun de bedste. Og det handler som oftest ikke kun om høje scores fra de kendte eksperter. Vores erfaring er, at "højt scorende" vine ikke altid lever op til det, som de burde være. Hvis du udelukkende stoler på scoringer, vil du gå glip af mange vidunderlige opdagelser. Når det så er sagt, har vi en masse vin - med gode scores fra diverse vinpaneler og eksperter.
Din egen opdagelse, er den vigtigste i vinens verden!
Hvordan ændrer jeg min kode til min kundekonto?
Hvem er Den Sidste Flaske?
Hvad sker der, hvis min vin er dårlig eller mangelfuld?
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ønsker, at annullere din ordre, så skriv til os på support@densidsteflaske.dk.
Den Sidste Flaske ApS
Lundsbjerg Industrivej 13, 6200, Aabenraa
CVR: 39322056
-
Åbningstider:
Mandag-torsdag: 9-15
Fredag: 9-14
Lørdag-søndag: Lukket