Prisgaranti

Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks bedste pris på nettet!
Vi har nogle få og simple krav til prisen som vi matcher skal opfylde:
- Varen skal være på lager på den webshop vi skal matche (ingen fysiske butikker, KUN hvis du afhenter din ordre selv matcher vi fysiske forretninger.)
- Vores prisgaranti omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, afgifter, garanti og forbrugerbeskyttelse. Dvs. udenlandske hjemmesider som er udenfor danske regler, omfatter ikke vores prisgaranti.
- Prisgarantien omfatter ikke varer, som kræver medlemskab til feks. en vinklub eller anden form for betalende adgang til det pågældende tilbud.
- Du bedes fremvise dokumentation for den pris du har fundet i form af link eller lignende.
- Prisgarantien gælder for varer der er tilgængelige her-og-nu og gælder derfor ikke ved specialtilbud som feks. ”Begrænset antal”, ” Begrænset periode”, ”Kø-tilbud”, ”Black Friday” og lignende.
- Vi matcher prisen på den vare du har fundet i en anden butik inkl. levering.
- Er prisen på varen inkl. fri fragt, skal værdien udgøre 1 flaske af den samme vin, før vi kan matche prisen med fri fragt. Dvs. prisen ved én flaske hos dem VS vores pris ved ét stk.
- Prisgarantien er udelukkende forbeholdt privatkunder.
- Gennemsnitspriser fundet via diverse applikationer (feks. Vivino) er IKKE anset som gældende priser på et produkt, da de ofte ikke har logistik, afgifter, dansk moms og generelle markedsforhold med i deres betragtning. Produktet skal kunne købes via en dansk shop.
- Har du brugt rabatkoder eller har du en rabatkode, kan vi IKKE matche prisen for yderligere reduktioner. Der matches til konkurrents udsalgspris og ikke mere.
For at købe varen til den lavere pris, som du har set i en anden butik, bedes du kontakte vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk før du afgiver din ordre. Du bedes medsende dokumentation før vores prisgaranti kan anvendes.
Finder du indenfor 7 dage efter afsendelse varen billigere andre steder jf. ovenstående betingelser, kan du selvfølgelig få differencen refunderet. Det kalder vi garanteret eller refunderet! Du bedes blot rette henvendelse til vores kundeservice på support@densidsteflaske.dk, så finder vi en løsning.