Emner
Kontakt kundeservice
Har du spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe dig. Vi svarer typisk indenfor 1-2 timer i vores åbningstimer.
Venligst udfyld nedenstående formular
Spørg en vinekspert
Har du spørgsmål?
Spørg vores vineksperter om alt. Vi svarer typisk indenfor 1-2 hverdage
Venligst udfyld nedenstående formular
Start chat
Søg ved at skrive forneden
Emner /
Facebook Live Event
- Hvornår åbner vi for LIVE-linket:
- Det gør vi ca. 5-10 minutter før, hvor der bare køre lidt baggrundsmusik til et billede.
- Hver gang vi præsenterer et tilbud, bliver linket til dette fastgjort i kommentarsporet. Klik på linket, og du bliver ført direkte ind på tilbuddet på vores hjemmeside. Vær hurtig! Tilbuddene bliver hurtigt udsolgt, og der er begrænset partier. Det fastgjorte link vil også blive fjernet og erstattet, når vi går videre til næste tilbud, og sådan fortsætter det.
- Det korte svar er: Nej, det kan vi ikke. Når ordren er lagt, bliver den inden for 5 minutter sendt igennem systemet og ud til lageret. De begynder herefter, at behandle ordren og sætter den på pallen. Derfor er det også vigtigt, at du indtaster de rigtige oplysninger som navn, adresse (husk den fulde adresse inkl. nr., etage og side), mail og telefonnummer fra start. Der er nemlig ingen garanti for, at vi kan nå det. Har du valgt levering med DAO, så kan vi ikke nå at ændre det, når først ordren er behandlet og sendt fra os.
- Vi kører med fri fragt v. 6 flasker - undtagen til ikke-brofaste øer.
- Da der er en øgede mængde af ordrer, der skal pakkes på paller og sendes, så kan der komme en smule længere leveringstid end normalt. Vi gør dog alt for, at sende inden for 1-2 hverdage.
Ambassadørprogram
Hvordan er jeres returneringspolitik?
Har I modtaget min returnering?
Kan jeg lave ændringer i min ordre?
- Adresseændring
- Har du skrevet forkert adresse, glemt at indtaste husnummeret eller andet, så skriv til support@densidsteflaske.dk. Så vil vi gøre alt for, at kunne hjælpe dig med, at ændre det til det rigtige. Vi kan stadig nå det, hvis din ordre endnu ikke er færdigbehandlet eller sendt afsted
- OBS! Hvis du har valgt levering med Burd, så kan du faktisk selv ændre det, hvis ordren har forladt vores lager. Idet vi har pakket ordren, så modtager du en mail, hvori du kan ændre leveringsadressen via linket i mailen. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du har bestilt mere end én kasse, så modtager du en mail for hver forsendelse, og det skal derfor ændres i hver mail.
- Har du bestilt levering med Xpressen, så kan du ringe til dem på 70 70 77 95, hvis ordren er færdigbehandlet/sendt fra os.
- Har du derimod bestilt levering med DAO SHOP, så er det desværre ikke muligt, at ændre pakkeshoppen, når ordren er færdigbehandlet hos os. Deres system fastlåser oplysningerne, når de modtager dem.
- Har vi endnu ikke behandlet din ordre, så er det stadig muligt, at ændre leveringsmetoden. Du skriver bare til support@densidsteflaske.dk med dit ordrenummer, og så finder vi ud af det!
- Når du har lagt din ordre, så kan vi desværre ikke lave nogle ændringer til ordren. Vi kan ikke tilføje eller slette i ordren, så husk altid at dobbelttjekke din ordre
Jeg mangler noget af min ordre. Hvad gør jeg?
Jeg har modtaget en forkert vin. Hvad gør jeg?
Loyalitetsprogram
Indpakning og personlige hilsner
Jeg vil gerne slette min konto. Hvad gør jeg?
Jeg har problemer med at logge ind på min konto. Hvad gør jeg?
Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan nulstiller jeg den?
Hvordan laver jeg ændringer i mine oplysninger?
Er det nødvendigt med en konto for, at handle hos jer?
Kan jeg bruge mere end én rabatkode på et køb?
Nej, det kan du ikke.
Det er kun muligt, at bruge én rabatkode på dit køb, og det er også kun muligt, at bruge den samme rabatkode én gang.
Hvornår trækker I pengene?
Hvordan lægger jeg en ordre?
- Tilføj det antal du ønsker ved, at klikke på "+" eller "-". Derefter klikker du på "Tilføj".
- Når du har tilføjet de varer du ønsker til din kurv, så klik på den gule bjælke i øverste højre hjørne, acceptér vores handelsbetingelser, og klik på "Gå til betaling". Dobbelttjek, at indholdet i din kurv er rigtigt.
- Hvis du er logget ind, så vil dine oplysninger automatisk være indtastet. Hvis ikke, så indtaster du alle dine oplysninger her, og vælger "afhent" eller "afsend".
- Klik på "Fortsæt til levering", og vælg din leveringsmetode.
- Hvis du har en rabatkode eller et gavekort, så tilføjer du koden i højre side af skærmen, og klikker på "brug".
- Klik på "Fortsæt til betaling", og vælg din foretrukne betalingsmetode. Når du betaler på nettet, vil du måske blive mødt af 3D Secure, hvor du skal indtaste NemID (app) eller en sikkerhedskode. Det er så du kan føle dig sikker, når du handler på nettet.
- Så er bestillingen i hus, og du vil modtage en ordrebekræftelse på din mail. Tak for handlen!
Hvordan køber jeg et gavekort?
- Klik på "Gaver" i menulinjen
- Vælg "E-Gavekort"
- Herefter skal du vælge beløbet på gavekortet. Det går fra 100,00 kr. til 1.000,00 kr.
- Når du har valgt beløbet, så klikker du på "Køb gavekort"
- Nu foregår det præcis som, hvis du skulle lægge en helt almindelig ordre
- Indtast alle dine oplysninger, og vælg din foretrukne betalingsmetode
- Du modtager en ordrebekræftelse, og gavekortet bliver sendt til din mail
Hvordan får jeg en faktura på mit køb?
Hvordan bruger jeg mit gavekort?
Hvordan betaler jeg?
- Dankort/VISA-Dankort
- VISA
- Mastercard
- Diners
Tracking af min ordre
- Ingen registreringer
- Hvis der ingen registreringer er på din ordre, når du tracker den, så kan det betyde forskellige ting. Det kan bl.a. betyde, at din ordre er forsinket, at levering mangler, eller at den endnu ikke er registreret hos DAO. Har det ikke ændret sig inden for 24 timer, så tag endelig fat i os. Så kan vi tage fat i firmaet, og undersøge nærmere, hvad der er sket, og hvornår du kan forvente, at modtage din ordre.
- "Pakke ankommet"
- Når der står "pakke ankommet", så betyder det at DAO har scannet ordren på deres terminal. Det betyder ikke at din ordre er blevet leveret til dig, da der i det tilfælde vil stå "Pakke afleveret." Sker der ingen ændringer her heller, så kontakt os på support@densidsteflaske.dk. Så hjælper vi dig.
- Afhentningskode
- Har du bestilt levering til en DAO pakkeshop, så modtager du en afhentningskode, når din ordre er klar til afhentning. Hvis du, mod al forventning, ikke modtager en afhentningskode, så kan du enten skrive til os, eller skrive direkte til DAO. De har en formular på deres hjemmeside, hvor de kan hjælpe dig. Du udfylder den lige her.
Kan jeg udskyde min forsendelse?
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
- Købet er blevet afbrudt.
- Der er tastefejl i den mailadresse som du har tastet ved din bestilling.
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Tracking af min ordre
- Ingen registreringer
- Hvis der ingen registreringer er på din ordre, når du tracker den, så kan det betyde forskellige ting. Det kan bl.a. betyde, at din ordre er forsinket, at levering mangler, eller at den endnu ikke er registreret hos DAO. Har det ikke ændret sig inden for 24 timer, så tag endelig fat i os. Så kan vi tage fat i firmaet, og undersøge nærmere, hvad der er sket, og hvornår du kan forvente, at modtage din ordre.
- "Pakke ankommet"
- Når der står "pakke ankommet", så betyder det at DAO har scannet ordren på deres terminal. Det betyder ikke at din ordre er blevet leveret til dig, da der i det tilfælde vil stå "Pakke afleveret." Sker der ingen ændringer her heller, så kontakt os på support@densidsteflaske.dk. Så hjælper vi dig.
- Afhentningskode
- Har du bestilt levering til en DAO pakkeshop, så modtager du en afhentningskode, når din ordre er klar til afhentning. Hvis du, mod al forventning, ikke modtager en afhentningskode, så kan du enten skrive til os, eller skrive direkte til DAO. De har en formular på deres hjemmeside, hvor de kan hjælpe dig. Du udfylder den lige her.
Skal jeg være hjemme på leveringstidspunktet?
Problemer med levering
- Jeg har modtaget forkert vin
- Hvis du har modtaget forkert vin, så beklager vi meget. Det går hurtigt på lageret, og ind imellem sker der en pakkefejl. Sørg altid for, at skrive til os så snart, at du har konstateret at du har modtaget noget forkert vin. Du skriver til os på support@densidsteflaske.dk. Medsend billeder af, hvad du har modtaget og skriv som minimum dit ordrenummer - så kan vi finde alle dine oplysninger, og vi kan hurtigere hjælpe dig videre, og få rettet op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
- Har du ikke fået hele din ordre? Så skriv til os på support@densidsteflaske.dk. Medsend billeder af, hvad du har modtaget - både af selve flaskerne og kassen/kasserne, hvor vi kan se forsendelsesnummeret under stregkoden. Skriv også dit ordrenummer, så vi kan finde alle dine oplysninger, og hurtigt hjælpe dig videre og rette op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
- Hvis du mod vores forventning ikke har modtaget din ordre rettidigt, så kontakt os på support@densidsteflaske.dk. Send gerne en mail med dit ordrenummer. Så får vi undersøgt sagen nærmere, og kontaktet rette vedkommende, så vi kan undersøge, hvad der er gået galt.
Kan min ordre blive sendt til en anden adresse?
Kan jeg vælge dag og leveringstidspunkt for min ordre?
Kan jeg følge min ordre?
Kan jeg få levering i original emballage?
Kan jeg få leveret til min arbejdsplads?
Kan I levere til en aflåst opgang?
Hvor lang tid tager min levering?
Hvordan foregår Click and Collect?
Hvordan foregår Burd samme-dags levering?
Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?
- Fra 1-5 flasker (69,00 DKK)
- Fra 6+ flasker (00,00 DKK)
- Køb over 350,00 kr. (00,00 DKK)
- Fra 1-5 flasker (49,00 DKK)
- Fra 6-11 flasker (00,00 DKK)
- Levering til døren med flexlevering mandag til fredag fra kl. 07:00 - 18:00
- Levering til ø (135,00 kr. - 184,00 kr.)
- Køb over 350,00 kr. (00,00 DKK)
- For levering dagen efter*: Bestil inden kl. 12:00 - gælder kun mandag - torsdag
- Fra 1-5 fl. (49,00 kr.)
- Fra 6 fl. eller derover (00,00 kr.)
- Køb over 350,00 kr. (00,00 DKK)
- Bestil inden kl. 10.00 om formiddagen, og få levering samme dag mellem 18:00 og 22:00
- Burd er samdagslevering, og dækker de fleste storbyer i Danmark. De er endnu ikke landsdækkende, og leverer ikke til ydre postnumre
- Du kan spore din ordre i realtid - helt ned til minuttet
- Alle ordre uanset mængde (00,00 DKK)
- Afhentning fra mandag - fredag i tidsrummet 12:30 - 16:00
- Du vil modtage en mail, så snart at din ordre er klar til afhentning
- Afhentes på vores adresse Lundsbjerg Industrivej 13, 6200 Aabenraa ved hal 11.
Hvad sker der med min ordre, hvis jeg ikke er hjemme?
Er det muligt, at skifte kurér?
Kan jeg udskyde min forsendelse?
Hvordan gælder jeres prisgaranti?
Vi har prisgaranti på alle produkter! Du er derfor sikker på at få den til Danmarks billigeste pris på nettet!
Vi har nogle få og simple krav til prisen for, at vi kan matche den:
- Varen skal være på lager på den danske webshop vi skal matche (vi prismatcher ikke med fysiske butikker - kun ved afhentning hos os i Aabenraa).
- Vores prisgaranti omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, afgifter, garanti og forbrugerbeskyttelse.
- Prisgarantien omfatter ikke varer, som kræver medlemskab til f.eks. en vinklub eller anden form for betalende adgang til det pågældende tilbud
- Du bedes fremvise dokumentation for den pris du har fundet i form af link eller lignende.
- Prisgarantien gælder for varer der er tilgængelige her-og-nu. Det gælder derfor ikke ved specielle tilbud som f.eks. ”Begrænset antal”, ” Begrænset periode”, ”Kø-tilbud”, ”Black Friday” og lignende.
- Vi matcher prisen på den vare du har fundet i en anden butik inkl. levering og samme antal flasker.
- Prisgarantien er udelukkende forbeholdt privatkunder.
- Gennemsnitspriser, fundet via diverse applikationer, er IKKE anset som en valid pris på et produkt, da det ofte ikke indebære logistik, afgifter, dansk moms og generelle markedsforhold.
- Har du brugt rabatkoder, vil vi IKKE matche prisen for yderligere reduktioner. Der matches til konkurrents udsalgspris.
Hvordan finder jeg jeres tilbud?
Den Sidste Flaske tilbyder lækre vine, der kommer fra de mest kendte vinregioner i verden. Vi har tilbud, der spænder fra rødvin, hvidvin, dessertvin, rose vin, mousserende vin og meget mere.
For at modtage vores opdagelser er e-mail den bedste måde at købe tilbud, før de sælger ud (hvilket de ofte gør). Bare tilmeld dig i bunden af siden for, at begynde at modtage e-mail-tilbud fra os.
Hvordan bliver vinene valgt?
God vin handler om en mands eller kvindes udtryk for sit land i en given vækstsæson. Vi præsenterer ikke blot vintilbud - vi undersøger vores valg og hjælper dig med at forstå, hvorfor hver vin er speciel.
Når vi har foretaget vores research, snakket med vinproducenterne og identificeret lovende vin, smager vi hver flaske selv og vælger kun de bedste. Og det handler som oftest ikke kun om høje scores fra de kendte eksperter. Vores erfaring er, at "højt scorende" vine ikke altid lever op til det, som de burde være. Hvis du udelukkende stoler på scoringer, vil du gå glip af mange vidunderlige opdagelser. Når det så er sagt, har vi en masse vin - med gode scores fra diverse vinpaneler og eksperter.
Din egen opdagelse, er den vigtigste i vinens verden!
Hvordan ændrer jeg min kode til min kundekonto?
Hvem er Den Sidste Flaske?

Hvad sker der, hvis min vin er dårlig eller mangelfuld?


Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ønsker, at annullere din ordre, så skriv til os på support@densidsteflaske.dk.
Nyhedsbreve
Vi har to forskellige nyhedsbreve, hvor vi sender tilbud ud.
Det ene er vores daglige nyhedsbrev, hvor vi hver dag sender "Dagens Flaske" ud. Du tilmelder dig dette ved, at scrolle ned til bunden på vores hjemmeside, www.densidsteflaske.dk. Her finder du en bjælke, hvor du indtaster din e-mail adresse.
Det andet er vores "Fine Wine" nyhedsbrev, som vi sender ud én gang om ugen, med tre eksklusive tilbude på Fine Wine lige fra Bordeaux til Napa. Det tilmelder du dig under vores "Fine Wine" kollektion i menulinjen eller ved at klikke her.
Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?
Du skal dog være opmærksom på, at du ikke afmelder begge nyhedsbreve i samme mail. Så hvis du er tilmeldt både vores daglige nyhedsbrev og Fine Wine, skal du afmelde dig i begge mails.